امام جمعه کوهدشت :  

حسد ورزیدن نشانه ضعف ایمان است 

امام جمعه کوهدشت گفت : حسادت یک بیماری خطرناک اخلاقی است و یکی از راه های درمان این بیماری تقویت باورهای دینی و اعتقادات مذهبی است . 
کد خبر: ۹۴۵۲۲۳۳
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کوهدشت گفت : حسادت یک بیماری خطرناک اخلاقی است و یکی از راه های درمان این بیماری تقویت باورهای دینی و اعتقادات مذهبی است . 

 

امام جمعه شهرستان کوهدشت ضمن اشاره به سخنان امام علی (ع) افزود : اگر کسی به دنبال تقوایی قلبی باشد ، حسادت وارد وجود او نمیشود و علت ورود حسادت به ذات انسان ، ضعف ایمان است .  

 

وی ضمن اشاره به سخنان امام خميني (ره) اظهار داشت : آمریکا ، شاه را به بهانه انقلاب سفید به ایران تحمیل کرد و این همه جنایات و ستمگری های آن زمان ، حاصل حکمرانی چندین ساله این فرد بر ایران بود .

 

طهماسبی گفت : ایران به صنعت مسالمت آميز هسته اي دست يافته است و دشمنان بايد بدانند كه وقت كشي بي فايده است و بايد مواردي كه ايران ميخواهد را به طور شفاف در متن مذاكرات مطرح كند .

 

امام جمعه کوهدشت ضمن اشاره به بد عهدی های گذشته آمریکا افزود : آمريكا و اروپا بايد تضمين كنند كه مانند دفعات پيشين بهانه گيري نمي كنند و به دروغ ايران را به انحراف از مذاكرات محكوم نمي كنند.

 

وی جنگ امروز را جنگ اراده ها برشمرد و خاطر نشان کرد : دشمن ميخواهد اراده خود را بر ما تحميل كند ولی ایران تا زمانی که به امتيازات و ضمانت هاي خود دست نیابد ، تن به امضای توافق نامه نامفهوم و بی تضمین نخواهد داد‌ . 

 

طهماسبی ضمن اشاره به عدم تعیین و تکلیف دقیق خواسته های ایران در متن قرارداد عنوان کرد : طرف هاي مزاكره كننده با اعلام آمادگی برای یک توافق بدون تضمین قصد دارند افكار عمومي را بر عليه ایران تشويش كنند . 

 

امام جمعه کوهدشت ماهواره خیام را محصول مشترک ایران و روسیه دانست و تصریح کرد : ماهواره خيام پيام هاي زيادي براي دشمنان داشته و رژيم غاصب صهيونيستي از ارسال اين ماهواره و تسلط بيشتر ايران بر سرزمين هاي اشغالي ترسيده است.

 

وی لزوم امضای توافق را ، عدم زیاده خواهی طرف مقابل دانست و افزود : اگر نکات اساسی که ایران بیان کرده است به صورت شفاف در متن قرارداد قید شود و تضمینی برای اجرای آنها منعقد شود ایران برای امضای توافق مشکلی ندارد . 

 

طهماسبی ضمن اشاره به اهميت ثبات امنیتی در عراق افزود : کشور عراق در بي دولتي به سر مي‌برد و يك عده با تصرف و دخالت در مجلس عراق نميگزارند دولت این کشور تشکیل شود و اين موضوع نگران كننده است .

 

امام جمعه كوهدشت ماجرای حمله به سلمان رشدی را تلنگری برای دیگر مرتجعین دانست و افزود : تمام كساني كه دستشان به خون سردار پر افتخار ایرانی آغشته است ، این را بدانند که اگر بخواهند عرض اندام كنند مورد هدف قرار خواهند گرفت .

 

تنظیم : کسری امرایی

ارسال نظرات